Začnite teraz na jeseň


Ak chcete, aby vaša postava bola ako prútik, musíte teraz začať pracovať. Veď vonku je aj tak zima, stále prší a nič sa nedá robiť. Môžete si len spomínať s láskou na dovolenku. A čo je najlepsi spalovac tukov? Predstavíme vám ôsmich z nich. Nielen, že vás nasýtia, ale tiež sa podporia vaše zdravie, chutnajú a môžete sa rozlúčiť s vašimi tukovými vankúšmi!

ovoce

o   Hrušky v boji proti brušnej pneumatike
Ak máte domácu záhradu, je pravdepodobné, že tento úžasný ovocný strom rastie aj u vás. Hruška je jedným z najsladších a najvýživnejších druhov ovocia, ale obsahuje veľmi malé množstvo kalórií a vysoký obsah vlákniny. Ideálne je umiestniť ju pred každým jedlom. Je bohatá na vysoké množstvo antioxidantov, ktoré pomáhajú zničiť tuk na vašom bruchu.

o   Citrus ako malý zázrak
Pomarančesú absolútnym číslom jedna medzi týmito žiariacimi hviezdami. Majú vysoký podiel vlákniny a vitamínov, osviežujú a rozžiaria celý deň. Jeden kúsok vás zasýti ešte na niekoľko hodín.
A potom je tu citrón, ktorý dobre chutí v každom nápoji alebo limonáde. Má príjemnú vôňu aje prospešný najmä v boji proti celulitíde.
Najžiarivejší hviezdou je grapefruit. Jeho horká chuť zabraňuje tomu, aby všetky maškrtné jazyky pokračovali v hodovaní.

o   Ananás plný brómu
Tento enzým veľmi dobre obmedzuje ukladanie tukov a má priaznivý vplyv na trávenie. Pravidelná konzumácia niekoľkých rezov denne prinesie skvelé výsledky (zabraňuje tvorbe pigmentových škvŕn, znižuje krvný tlak a pomáha udržiavať štíhlu postavu).
 
o   Doprajte si šalát ako prílohu
Listový šalát a jemu podobné podporujú reguláciu vašej hmotnosti a to práve preto, že chutia horkasto. Zasýtia, zbrzdia váš apetít, takže by ste nemali túžiť po žiadnej „sladkej bodke“ a navyše svojím zložením simulujú metabolizmus!

vajíčko

o   Vajcia na začiatku dňa
Len málo kalórií, zatiaľ čo veľká časť živín. Presne toto ste potrebovali, aby ste si udržali ideálnu líniu. Jedzte je na raňajky, skrotíte tak svoje chute po celý zvyšok dňa.
Takže s chuťou na to, a ešte si pridajte trochu pohybu, ktorému sa budete venovať minimálne štyrikrát týždenne!

Začnite teraz na jeseň
Ohodnoťte příspěvek